10 februari 2013

Birdy blue!

Sinds dat ik voor het eerst de Stampin'Up! Catalogus had gezien, was ik opslag verliefd op de "Aviary" stempels. Daarom kon ik ook niet wachten op er mee aan de slag te gaan. Deze kaart is geïnspireerd op een kaart die ik heb gezien op Pinterest. Echter, is hij niet nagemaakt, maar het idee heb ik in mij opgenomen.

Midnight Muse cardstock dient als basis voor mijn kaart. De voorkant van de kaart heb ik geëmbosst met de Elegant Lines embossing folder. Verder heb ik met de labels collection die whisper white cardstock gestanst en deze diende als basis voor mijn stempels.
De hoeken van de label heb ik geprikt met een prikpen en daarna ben ik met mijn stamp-a-ma-jig aan de slag gegaan. Ik heb de stempels in verschillende kleuren op de juiste plaats weten te stempelen. Rechter kooitje heb ik met bakerstwine laten "hangen" en voorzien van een kleine brad.
Daarna heb ik op whisper white cardstock stempels gestempeld van de mixed medley stempel set en deze uitgeponst met bijpassende ponsen. En met een stampin' dimensional op de label geplakt voor een leuke 3D effect.
Nog een wit lint op de kaart voor op de achtergrond en het witte label met stampin'dimensionals op de kaart geplakt.

Tot de volgende keer!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen