22 februari 2013

Eerste uitdaging "Welkom"

Hoi allemaal,

Gisteren is de eerste uitdaging op Su-per challenges begonnen en het thema was "Welkom". Zoals mijn berichtje van eergisteren al aangaf is dit een nieuwe Stampin'Up! Challenge blog mogelijk gemaakt door onafhankelijke demonstratrices. Ik ben een design team member en dit is mijn design voor deze uitdaging geworden:

Ik vond het dit keer erg moeilijk om met iets te komen. Ik heb namelijk alles op de kop gezet, om iets met "welkom" te vinden, maar zo kwam ik erachter dat ik geen stempeltje niks heb hiervoor. Dus ik weet nu weer wat ik in de toekomst moet hebben, hihi ;) Heb het even opgelost met mijn Silhouette Cameo. Ik heb Welcome uitlaten snijden en het uitgesneden tekst heb ik mooi laten opglitteren door middel van SU! heat & stick powder en dazzling diamonds. Voor de kleuren heb ik gekozen uit: Real Red, Melon Mambo en Regal Rose. Tja, ik ben niet voor niks een Pinky ;) En laat roze ook nog eens mijn lievelingskleur zijn.

Bedankt voor het kijken en een fijne avond!

Gebruikte items:
 

1 opmerking: