14 februari 2013

For my love

Vandaag is het Valentijnsdag, en persoonlijk vind ik zulke dagen een beetje overbodig. Het is gewoon een commercieel aspect, zodat bedrijven hier goed aan kunnen verdienen. Maar ach ja, een kaartje maken en versturen vind ik geen probleem. Al ben ik wel van mening dat als je echt van iemand houdt, je deze ten alle tijden een liefdes kaartje kan sturen. Ik werd ook in de verleiding gebracht door de nieuwe stempels uit de Spring Catalogus SU! om een leuk kaartje te maken voor mijn vriend, dus hopelijk vind hij het leuk!
Dit kaartje heb ik naar mijn vriend gestuurd, zijn lievelings kleur is rood, dus ik denk wel dat hij het mooi gaat vinden.  Ik heb veel spulletjes gebruikt uit de nieuwe Spring/Summer catalogus van Stampin'Up!
De nieuwe honeycomb embossing folder heb ik hiervoor gebruikt als achtergrond met een een paper doilie. Persoonlijk vind ik Hearts a Flutter de leukste stempels (en stansen) uit de nieuwe catalogus dus die heb ik als een slinger opgehangen. En dit is dan het eind resultaat geworden.
Kaart nummer 2: In eerste instantie vroeg mijn broer of ik ook voor hem een Valentijnskaart wilde maken en had ik dit kaartje gemaakt. Uiteindelijk heeft hij deze niet gebruikt maar de Happy Valentine's Day! kaart die ik hier al eerder had geplaatst.
Voor dit kaartje heb ik ook weer Real Red cardstock gebruikt als basis en ben ik begonnen met een paper doilie.
Helaas kwam ik er later achter dat ik de rechterkant van het kaartje nog wilde embossen, maar dit kon niet meer omdat de kaart te dik was om door de Big Shot te halen. Ik ben toen maar aan de slag gegaan met een spons en inkt en heb de recherkant donkerder gemaakt.
 
Dit waren de kaartjes voor vandaag, en oh wat vind ik de Hearts a Flutter stempels gaaf zeg! Mocht je dat nu ook vinden, kun je gerust contact met me opnemen om ze bij mij te bestellen.


Fijne Valentijnsdag iedereen!

1 opmerking: