13 februari 2013

Happy Birthday!

Eind januari was mijn beste vriendinnetje jarig en heb dit kaartje voor haar gemaakt. Ik had net mijn nieuwe spulletjes binnen van SU! en mn handen waren aan het kriebelen om er mee aan de slag te gaan.

Midnight Muse cardstock dient als mijn basis kaart. Ik heb een strook Whisper White cardstock gesneden en deze geƫmbosst met een embossing folder en op de kaart geplakt. Ik ben flink aan het stempelen geweest met de Pennant Parade stampset om de slingers in verschillende kleuren te stempelen op Whisper White cardstock.
Uit eindelijk heb ik alles uitgeponst met de bijpassende Petite Pennants Builder pons en heb ik het kleine driehoekje met een Stampin'Dimensional op de grote driehoek geplakt voor meer diepte. Ik heb ze naast elkaar geplakt zodat er net lijkt alsof er een slinger hangt voor een verjaardag. Met een klein ponsje heb ik 2 bloemtjes geponst en voorzien van een rhinestone.
En als laatste heb ik Happy Birthday gestempeld met de Itty Bitty Banners stempel en deze rechts onder op de kaart gehecht. Mijn vriendin vond het een leuke kaart, dus ik zeg: missie geslaagd!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen