25 februari 2013

Latte love!

Hello,

Bij voorbaat al excuus voor de wat slechte kwaliteit foto's. Het is zulk rotweer dat ik schijnbaar overdag al niet meer genoeg licht krijg om beetje degelijke foto's te kunnen schieten. Vandaag doe ik mee aan challenge:
Dit zijn de kleuren die gebruikt moesten worden voor deze challenge. Ik heb al deze kleuren gebruikt incl. zwart en wit. Latte love vind ik onwijs gaaf en leuk stempeltje. Al lust ik zelf weliswaar geen koffie enz. maar dat maakt het er zeker niet minder leuk om. Stempeltje is trouwens gratis te verkrijgen tijden de SAB periode ;)
Opzet van kaartje heeft wat weg met die van gisteren, alleen is deze horizontaal. Ik vind de kleuren combinatie erg leuk, zit achteraf te denken dat ik zelf niet zo gauw voor zo'n combinatie zou gaan en door middel van een challenge jezelf toch uitdaagt om dit toch te doen.


Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer!

Gebruikte items:

2 opmerkingen: