19 februari 2013

Oh, happy swallowtail

Hoi hoi,

Ik betrap mijzelf er steeds meer op dat ik gebruik maak van vlinders op mijn kaarten. Ik heb ook verschillende vlinder stansen, ponsen en stempels en kan dus aardig variƫren hierin.
Vandaag heb ik maar liefst gebruik gemaakt van mijn grootste vlinder stempel die ik heb. De nieuwe "Swallowtail" stempel uit de Spring Catalogus van Stampin' Up!


Het was even een werkje met de grote vlinder stempel. Ik heb het in Basic Black gestempeld en vervolgens met verschillende kleuren ingekleurd met aqua painters, zodat ik de kleuren kon blenden. Met een schaar heb ik de vlinder voorzichtig uitgeknipt. De achtergrond heb ik geƫmbosst met de honeycomb embossing folder en geplakt op de Real Red cardstock.
Om de kaart wat op te vullen, heb ik strook Whisper White boven de vlinder geplakt en opgeleukt met gebruik van edgelits, framelits en een bloemenponsje. De witte tekst met "Oh Happy Day" is gedaan met wit embossing poeder.

Ik heb erg genoten om deze kaart te maken, en zie jullie graag de volgende keer weer!
Gebruikte items:

 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen