16 februari 2013

Thank you, doilie

Misschien was het jullie al opgevallen, misschien ook niet. Ik houd van vrolijke kaartjes, dus veel kleur zien jullie terug in mijn kaarten.
 
Ik heb een kaarten setje gemaakt met de super gave "Hello, Doily" stempel van SU! en een tekststempel uit de hostess set "Wacky Wishes". De kaarten heb ik relatief simpel gehouden (ook dit is een kenmerk van mij) en ben ik aan de slag gegaan met Versamark inkt en wit embossing powder.
Papier wat als basis voor de kaarten dient is van de 2012-2014 collectie, vooral Midnight Muse (blauw) vind ik een erg mooie kleur.
Bij het stempelen en embossen van de doilie en het zetten van de tekststempel, heb ik het geheel omlijnt met een witte gelpen voor een afgewerkte look.
Dit is een super leuke techniek, dat net dat beetje extra geeft!

2 opmerkingen: