21 maart 2013

Congrats!

Op verzoek heb ik wat vaart gemaakt in het plaatsen van deze kaart. Ik heb een poosje niks meer van me laten horen, ik weet het. Ik ben flink en goed ziek geweest, wat buikgriep al niet met een mens kan doen. Dagen lang niets meer gezien dan de slaapkamer, was blij dat ik weer even frisse lucht kon halen.

Voor dit kaartje heb ik gebruik gemaakt van mijn nieuwste stempelset: Elements of Style. Ik heb ze laten overlappen in twee verschillende kleuren, namelijk: Pefect Plum en Raspberry Ripple.

Nog een close upje. Stuur dit kaartje morgen meteen op voor de verjaardag van mijn moeder.

Bedankt voor het kijken, en hopelijk tot binnenkort!

Gebruikte items:

3 opmerkingen:

  1. Hoi Chantal, wat een mooi blog heb je nu...ik ga je volgen. Je kaart is prachtig, heel mooi gelukt de stempels zo door elkaar.
    Ik zou graag willen weten hoe ik aan die SU-inkt kan komen, ik zie ze nergens en ook al die stempels enzo...hoe gaat het in z'n werk?
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Chantal

    Wat heb je een leuk blog
    Ik was even aan het neuzen op het blog van de creatieve zebra en zag dat jou blog blog van de week is dus ben ook maar meteen volger geworden super leuk blog en mooie creaties
    Groetjes Wia

    Als je het leuk vindt mag je ook volger bij mij worden
    http://wiasscrapcards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. supermooi!! En gefeliciteerd met "blog van de week" bij de Creatieve zebra!!! Leukie!!!! Xx, Erna

    BeantwoordenVerwijderen