6 maart 2013

Happy Butterflies!

Hoi allemaal,

Vandaag een kaartje die ik eigenlijk een poosje geleden al heb gemaakt, maar nog niet aan toe was gekomen om op mijn blog te zetten. Zo heb ik er nog meer "wachtenden in de rij" die ik nog steeds moet posten hier.
Zoals je ziet is er niet al te veel poespas. Ik heb gebruik gemaakt van Whisper White cardstock en heb ik bijna de hele kaart opgevuld met gestanste vlinders in Real Red, Melon Mambo en Regal Rose voor een mooie kleuren overgang. De vlinders heb ik een fraai accent gegeven door middel van een rhinestone.
Uiteindelijk nog een klein stempeltje van een SAB stempelset gebruikt en deze als "banner" uitgeknipt en met stampin' dimensionals op de kaart geplakt.

Wat vinden jullie ervan?

Benodigde items:

1 opmerking:

  1. Simply beautiful!!!! I love the colors and I have that die cut and love it.TFS

    BeantwoordenVerwijderen