13 maart 2013

HSS Color Challenge #155

Hey allemaal,

Vandaag doe ik mee aan een challenge waarvoor ik de kleuren: Baja Breeze, Daffodil Delight, Rich Razzleberry moest gebruiken. Ook mocht ik 1 kleur naar keuze doen en dat is Gumball Green geworden ;) Technisch gezien zijn zwart en wit geen kleuren, dus die tellen niet mee vind ik haha!
Ik heb gebruik gemaakt van het gratis stempelsetje uit de SAB folder, namelijk de Madison Avenue. Wil je deze ook nog gratis hebben? Wees dan snel, de actie loopt nog tot 22 maart en bij elke 60 euro mag je iets gratis uitzoeken. Het is een vrij eenvoudig, kleurrijk kaartje geworden.
 

De challenge waar ik aan mee doe is:
 

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer!

Gebruikte items:

6 opmerkingen:

  1. Want to come by and Congrats you on the top 3 picks over at connie and mary!!! Well deserved!!! I love the color combo you used here! Pretty card!TFS

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very Cute!!! Love the layers and added texture!!! Great accents!!! Thanks for playing along with HSS, Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I just love the rounded corners! I am so glad you added your cheerful card to our challenge this week at Hand Stamped Sentiments. Smiles, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love your honeycomb background, the linen thread wrap, and the gorgeous colorful flowers. I can't wait to try that stamp set now, after seeing your lovely card. Thanks for playing at HSS! Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is so pretty, I adore how you've showcased the flowers on the frame. Thanks for playing with HSS.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a pretty card! I love the use of the dahlias and the cute window cut out. Thanks for playing at HSS!

    BeantwoordenVerwijderen