17 april 2013

Patroon uitdaging!


Mijn upline Erna heeft een kleine uitdaging op haar blog staan, en ik twijfelde geen moment of ik hieraan mee wilde doen.

Zover ik weet werkt zij met inches en ik in centimeters. Ze heeft een patroon getekend in inches voor een doosje, en ik vond het wel een uitdaging voor mijzelf om eens met inches te werken, ook omdat op het internet veel meer te vinden is voor onze hobby met inches dan met centimeters.

Hierbij mijn inzending:



Gebruikte items:
Papier: Crumb Cake
Inkt:Chocolate Chip en Raspberry Ripple
Stamps: Elements of Style, Four Frames en Pennant Parade
Acc: Simply Scored Scoring Tool, Sponges, Decorative label punch, Pearl Basic Jewels, 
Linen Thread 

5 opmerkingen:

  1. Erg leuk doosje heb je gemaakt zeg!! Ik ben ook gelijk volger geworden van je blog. Vind je het leuk om ook volger van mijn blog te worden?? Kunnen we elkaar op de hoogte houden :)
    Lieve groetjes van Miriam
    http://miriamcooijmans.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw hij is erg mooi geworden! Ook ik heb zitten worstelen met de inches wat een verademing toen ik gisteren een tweede maakte op het martha stewart scoring board van een vriendin.

    BeantwoordenVerwijderen