29 april 2013

So, so blue!


Hoi allemaal,

Vandaag heb ik weer een kaartje voor jullie, en ditmaal met zachte kleuren. Deze keer weinig stempels gebruikt en lekker wezen knippen en plakken haha ;)

Cardstock die ik heb gebruikt is van de Neutrals Collection en zijn de kleuren Crumb Cake en Very Vanilla, wat een heerlijke combo al zeg ik het zelf.

Uiteraard zijn mijn favortiete vlinderponsjes er weer aan te pas gekomen en heb ik ze gestempeld in 2 verschillende kleuren. Het tekst stempeltje heb ik met wat embossing poeder en een heat tool gedaan.


Enfin, nog een close upje ;) Ben de laatste tijd beetje spraakloos op mijn blog, excuus, maar weet soms niet goed meer wat te typen.

Bedankt voor het kijken! X

Gebruikte items:




2 opmerkingen:

  1. Erg mooie kaart heb je weer gebruikt en erg mooie kleuren gebruikt. Past perfect bij elkaar!!
    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Chantal, bedankt voor je leuke reactie op mijn blog! Ben natuurlijk ook gelijk bij jou een kijkje komen nemen. Je hebt een leuke stijl ... ik ga je volgen, inspiratie is altijd welkom ;) Tot blogs, Yolanda B

    BeantwoordenVerwijderen