4 april 2013

Sparkling Butterfly


Hoi allemaal,

Net weer van vakantie, alweer gewerkt en zelfs een auto gekocht... Heb ik nu toch eindelijk tijd gevonden om weer eens een blog post te maken. Ik denk dat ik tegenwoordig maar berichten ga inplannen zodat ze automatisch geplaatst worden, ik merk gewoon dat ik meer kaarten maak dan dat ik blog haha!

Niet altijd handig wanneer ik mee wil doen aan een challenge, maar vandaag ben ik op tijd ;).

Ik heb mijn grote "Swallowtail" er maar eens bij gepakt en ben weer bezig geweest met embossen en kleuren. Ik heb de vlinder gestempeld met versamark inkt, beetje heat&stick powder gebruikt en daarna veel glitter die de lijnen accentueren.
 Ik heb de vlinder ingekleurd aan de hand van Blender pens, die ik van mijn upline heb gekregen :)
 

Met deze kaart doe ik mee aan één van mijn favoriete challenge blog:

 
Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer!

Gebruikte items:

4 opmerkingen:

  1. Pretty card. Love that big, gorgeous butterfly! Thank you for joining us at Dynamic Duos. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, such a beautiful, sparkly butterfly! Thank you for sharing your card with us this week at Dynamic Duos.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous butterfly! So glad you joined us this week at Dynamic Duos.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt....de vlinder is supermooi!
    Gefeliciteerd met je nieuwe auto, veel geluk ermee.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen