26 april 2013

Stampin' Royalty Challenge #173


Hoi allemaal,

Vandaag weer eens mee gedaan aan een challenge, en deze keer bij Stampin' Royalty Challenge.
De uitdaging voor dit keer was gebruik te maken van de kleuren Summer Starfruit, Gumball Green en Midnight Muse, ik denk dat ik aardig geslaagd ben met deze kleuren.

Mijn resultaat:
Persoonlijk vind ik het een speelse kaart geworden. Wilde al een poosje mijn Hearts a Flutter stempelset gebruiken, en dit vond ik mooie uitdaging ervoor. Ook moet ik bekennen dat het kleine vlindertje van de Bloomin' Marvelous uit de SAB, echt mijn lievelings stempeltje is geworden in combinatie met de pons.


Deze keer heb ik veel embellishments gebruikt, pareltjes, hartjes en de spritzer tool zorgte ook voor een leuk effect. Toch wel grappig, normaal zou ik deze kleuren niet zo snel met elkaar combineren.. maar daarom doe ik vaak mee aan challenges hihi ;)

Dankjewel dat je even een kijkje kwam nemen op mijn blog! X


Gebruikte items: 


1 opmerking:

  1. De kleuren passen echt heel goed bij elkaar!! En wat een super mooie kaart heb je gemaakt. Lekker veel Embellishments gebruikt, daar hou ik van :)
    Groetjes Miriam
    http://miriamcooijmans.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen