22 april 2013

SU-per challenges Uitdaging #5: Schets!


Hoi allemaal,

Afgelopen donderdag was er weer een nieuwe challenge bij SU-per challenges. Dit maal alweer de vijfde uitdaging. We zijn blij dat er zoveel mensen mee doen aan de challenges, want daar doen we het immers ook voor. Deze keer hebben we een schets uitdaging:

Schets voor deze uitdaging
Ik moet zeggen dat ik het voor mij persoonlijk ook altijd een uitdaging vind om met een schets te werken. Ik verzin vaak bij het maken van een kaart, hoe ik een kaart opzet. Tja, van dat beetje creativiteit houd ik wel van. Maar werken via een schets is toch hele andere koek hoor.

Mijn bijdrage:
 

 Gebruikte items:
Papier: Whisper White,Calypso Coral, Island Indigo
Inkt: Basic Black, Lucky Limeade, Calypso Coral, Island Indigo
Stamps: Up, Up & Away, Itty Bitty Banners
Acc: Cloudy Day embossing folder, Labels Collection Framelits, Bitty Banners Framelits


Veel gebruikt gemaakt van de IN Colors 2011-2013, en zoals nu bekend is komen 4/5 in de kleuren families voor aankomend jaar.

Bedankt voor het kijken, en hopelijk tot gauw! X


2 opmerkingen: