23 april 2013

SU! Regional Event in Almere


Zaterdag was het eindelijk zover, het Stampin' Up! Regional Event in Almere. Dit was voor mij de eerste keer en zag er super naar uit!

Al vroeg vertrok ik zaterdag morgen in mijn nieuwe auto naar mijn upline Erna. Ook heb ik een nieuwe navigatie systeem die ik voor het eerst gebruikte  en daar begon het al, het navigatie systeem wilde niet zijn werk doen. Onder het rijden door heb ik flink aantal keer nieuwe route moeten berekenen, totdat hij eindelijk de goede route pakte. Pffff, ik schoot al helemaal in de stress, hij had waarschijnlijk nog geen goede GPS verbinding. Wat later op de snelweg kwam ik ook nog eens in de file te staan!! Dat had ik echt niet verwacht op zaterdag vroeg in de morgen. Ja hoor, weg werkzaamheden, en toevallig de afslag die ik moest hebben was natuurlijk weer afgesloten. Joh, dat kon er ook nog wel bij. Gelukkig heb ik een blue tooth carkit laten inbouwen in mijn auto dus kon ik Erna opbellen dat ik dus wat later zou zijn, maar tjeetje wat een stress.

Wat later dan afgesproken kwam ik aan bij Erna, ze zat al netjes klaar in de auto en kon direct bij haar instappen. We waren gelukkig nog ruim op tijd in Almere. Eenmaal daaraan gekomen heb ik direct kennis gemaakt met veel andere "pinkies". Toch wel apart dat mensen die je alleen van een foto kent nu toch eens in real life ontmoet, ik vond dit stiekem wel erg leuk!

Event bestond die dag uit workshops van Charlotte Harding ( wat een geweldig leuk mens is dat zeg!), presentatie van Zoë Tant  uit Engeland ( met haar heb ik ook geswapt) en een presentatie van Yvonne Neefjes. Daarna kwam er een man voor de regels betreft de belasting voor ons als demonstratrices, maar dit  duurde zo onwijs lang dat ik gewoon alvast naar de lunch ben gegaan haha, lekker asociaal. (Maar geen spijt van gehad, hihi ;))

  
Tijdens de lunch opstellen voor de groepsfoto van de "Pinkies"



Say: Pinkiessssss!
 Na de lunch kwamen Michelle Last (mijn upper upline, erg gaaf om haar te ontmoeten, kreeg zelfs het compliment dat ik erg goed Engels sprak en dat mij accent helemaal klopte, nou en dat van een Engelse te horen, moest ik toch wel even blozen haha) , Jenni Pauli en Ilona Kozok. Zij deelden hun ervaringen, ze waren uitgenodigd omdat hun teams het grootste zijn in Nederland.  Daarna hebben wij "eindelijk" zelf nog even mogen freubelen, maar aangezien het gesprek met de belasting adviseur nogal uitliep hebben we maar 1 van de 2 projecten kunnen maken. Gelukkig heb ik de ander mee naar huis mogen nemen, en die zal ik hier in elkaar zetten.

Dit heb ik gemaakt op het event, een notitieblokje.


Op het event werd er ook een Prize Patrol gehouden, voor aanvang mochten we allemaal een keycord uitzoeken met een nummer en die werden dan kenbaar gemaakt als je wat gewonnen had. Bij de 1e en 2e Prize Patrol, had ik helemaal niks gewonnen :( Balen, maar wat bleek er kwam nog een 3e Prize Patrol en er werden maar liefst 5 entree tickets voor 3 dagen convention in Manchester verloot dat wordt gehouden in November. De eerste 4 nummers kwamen voorbij en ik zat er weer niet tussen. En als laatste, ja hoor nummer 86, dat ben ik woehoeee!

Nog vol ongeloof op het podium naast de andere Pinkies en Damir Basic
Mijn gewonnen entree

Toen het event was afgelopen kregen we allemaal nog een stempelset mee dat alleen verkrijgbaar is in Amerika.

Stempelset "Best of Flowers"



Bedankt Stampin' Up!, wat is het heerlijk om betrokken te zijn bij dit merk. Ik heb zoveel leuke mensen ontmoet, zoveel indrukken opgedaan dat ik helemaal bek af was toen ik thuis kwam. Had ook maar 9 uurtjes geslapen in 2 dagen en gewerkt dus bij thuiskomst direct mijn nest in gekropen, haha wat erg!

Mijn eigen gemaakte naamkaartje + keycord en eigenmaakte badge voor alle Pinkies gemaakt door Michelle Last.  

Al mijn gekregen swaps van die dag, erg leuk allemaal!

Ik ben helaas vergeten een foto te maken van mijn eigen swap, oops!

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer! X



8 opmerkingen:

  1. Wat een gezelligheid allemaal Chantal....leuk hoor zo'n dagje met elkaar. Gaaf label heb je gemaakt!
    Liefs, Ellen

    P.S. het zou fantastisch zijn als je de woord verificatie zou uitzetten, het is echt niet te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw? Had ik die aanstaan? Dat wist ik niet eens haha. Dankje Ellen, ik vind het zelf ook vreselijk. Ga even uitpluizen hoe dat moet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als het goed is, is het nu weg. Anders laat even weten aub. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat was het gezellig!! Leuk je ontmoet te hebben!

    Groetjes Helene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellig verslag. Vond het erg leuk te lezen. Wat super dat je die dagen gewonnen hebt. Ik ga je 4 mei ontmoeten bij Erna. Dat wordt ook gezellig, let maar op.
    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankje Gonny, het was ook een super dag! De volgende keer moet je er echt bij zijn hoor ;)

    4 mei heb ik ochtend dienst dus kom in de middag aanwaaien, maar ik kijk er al naar uit!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen