8 april 2013

Whoops te laat..


Oh oh, tot tweemaal toe ben ik te laat met het posten van een kaart voor een challenge.

Nouja, jammer dan. Deze kaart had ik vorige week gemaakt toen ik op vakantie was, helaas was ik mijn camera vergeten waardoor ik hem niet op mijn blog kon plaatsen en toen ik thuis kwam was ik te laat, snik.  Ik zou anders hebben meegedaan aan een challenge van Connie and Mary en de uitdaging was een sketch die we na moesten maken en alleen gebruik van SU! spullen.

De sketch van de uitdaging
En dit is mijn kaart geworden gebaseerd op de sketch.


Dit maal heb ik gekozen voor de kleuren blauw en wit. Ik blijf de honeycomb embossing folder geweldig vinden, het zou mij ook niks verbazen als die vast in het assortiment komt te zitten in de volgende catalogus.

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer! X

Gebruikte items:




3 opmerkingen: