15 mei 2013

Bloomin' Marvelous


Goedenavond,

Gisteren besloot ik in een opwelling om een 1 layer kaart te maken.  Moet toegeven dat ik erg lui was en niet al te veel zin had om veel rotzooi te maken vandaar. En het was alweer een poosje geleden dat ik een 1 layer kaart had gemaakt.

Steeds vaker betrap ik mijzelf erop dat ik het stempelsetje Bloomin' Marvelous pak nog uit de SAB periode. Ik vind deze stempels zo gaaf en leuk!! Jammer dat Stampin' Up! deze niet in haar vaste catalogus heeft :)
Ik ben begonnen met de zijkant te embossen en daarna heb ik lekker lopen spetteren met de spritzer. Vervolgens heb ik mijn stamp-a-ma-jig erbij gepakt en heb ik de bloemetjes en blaadjes zitten stempelen.
Tot slot nog een klein tekst stempeltje en af is de kaart. Met trots kan ik zeggen een echte stempelkaart hihi.

Fijn dat jullie langskwamen! X

Gebruikte items:
Papier: Whisper White
Stempel: Bloomin' Marvelous
Inkt: Basic Black, Gumball Green, Rose Red, Regel Rose en Primrose Petals
Accessoires: Needlepoint Border Embossing Folder, Rhinestone Basic Jewels, Stamp-a-ma-jig, Spritzer en Corner Chomper

3 opmerkingen:

  1. Leuke one-layer kaart zeg! Simpel en toch heel mooi. Top!
    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hi Chantal! thanks for visiting my blog. What a beautiful simple card you've made i love it!

    BeantwoordenVerwijderen