19 mei 2013

Stampin' Royalty Challenge #176


Hoi allemaal,

Vandaag doe ik weer mee aan een challenge van Stampin Royalty. Dit keer weer een kleurenuitdaging met Calypso Coral, Pool Party en Island Indigo. Stiekem vind ik kleuren uitdagingen toch wel het leukste hoor.

Dit is mijn inzending geworden. Ik heb dit maal twee kaartjes gemaakt die beide met het zelfde idee tot stand zijn gebracht.
Voor het achtergrond effect heb ik weer de spritzer erbij gepakt en ben ik weer wezen kliederen. Om de kaartjes af te maken heb ik gekozen voor een paar rhinestones.




De tekst stempels zijn ook gestempeld in Island Indigo, en ik had hem lichter verwacht qua kleur. Maar dat hij donkerder uitviel vind ik voor de tekst alleen maar mooier.

Bedankt voor het kijken! X

Gebruikte items:
Papier: Whisper White, Sahara Sand, Pool Party, Island Indigo en Calypso Coral
Inkt: Pool Party, Island Indigo en Calypso Coral
Stempels: Made for You en Bloomin' Marvelous
Acc.: Sponges, Rhinestone Basic Jewels, Bitty Butterfly punch, Elegant Butterfly Punch, Floral Fussion Sizzlits, Large Rhinestone Basic Jewels, Stamp-a-ma-jig, Spritzer, Tangerino Tango Marker en Memory Box - Tessatina Border

5 opmerkingen:

  1. Leuk leuk leuk! Heb je dat randje geembost? Xx Erna

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, dat is een stans van memorybox. Staat bij mijn gebruikte items. Leuk is die stans he hihi

      Verwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes! Erg mooi gemaakt en de kleurencombi is echt top :)
    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Chantal!
    Ben volger geworden dankzij Erna!
    En ze heeft niet gelogen, je maakt inderdaad prachtige kaarten!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Chantal, helemaal mooi hoor je kaartjes. Kleurenchallenges zijn wel aan jou besteed zie ik wel. Ja, die MB stans is inderdaad heel mooi, gebruik hem zelf eigenlijk veel te weinig. Hij komt zo wel heel goed tot zijn recht ... je brengt me weer op een idee. Thanks voor de inspiratie. Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen