12 mei 2013

SU per challenges #6: Zeg het met bloemen!


Hoi hoi,

Even een update van deze kant weer ;) Ben de laatste tijd nogal druk met mijn afstudeer scriptie en dit zal de aankomende periode nog wel even duren. Helaas moet ik die tijd daarin besteden en kan ik momenteel minder knutselen. Ik baal hier best wel van, want ik merk soms echt dat ik mijn creatieve ei kwijt moet....

Anyway, we hebben bij SU per challenges nog een uitdaging waar je nog tot aankomende donderdag mee kan doen. Dit is mijn inzending geworden:


Nu moet ik alweer afsluiten, want er wachten nog twee moeders op mij. Jullie allen nog een fijne moederdag!

Liefs x

Gebruikte items:
Papier: Melon Mambo, Real Red, Whisper White en  Twitterpated DSP
Stempel: Raining Flowers en Bloomin' Marvelous
Inkt: Basic Grey, Rose Red, Regel Rose en Primrose Petals
Accessoires:Baker's Twine - Whisper White,  Vintage Faceted Designer Buttons, Stamp-a-ma-jig en Finishing Touches Edgelits Dies

1 opmerking:

  1. Hoi Chantal, GE-WEL-DIG MOOIE kaart, prachtige combinatie van stempels en ds papier heb je gebruikt. Suc6 met je scriptie, first things first, moet je maar denken, freubelen komt later dan wel weer. Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen