16 mei 2013

SU-per challenges uitdaging #6 Kleurenchallenge


Hoi allemaal,

Vandaag bij SU-per challenges weer een nieuwe uitdaging en dit keer maar liefst een kleuren uitdaging.

Nouja kleur... technisch gezien zijn zwart en wit geen kleuren haha.  Maar een combinatie van deze twee en een kleur naar keuze was de uitdaging. Ik ben gegaan voor de kleur Primrose Petals, want ik vind dit persoonlijk een hele mooie en chique kleur.

Mijn uitwerking voor deze challenge:
Ik heb besloten om iets te maken wat voor het oog simpel lijkt en daarbij heb  ik  één stempel gebruikt. Dit heb ik gedaan met gebruik van heat & stick powder en glitters zodat de vlinder gaat glitteren.  Ik vind dit een mooi effect en geeft net dat beetje meer aan de kaart.

 
En nog een close up, hier zijn de glitters ook beter te zien. Voor een dynamischer look heb ik een schaduw toegevoegd door middel van sponges.

Doen jullie ook mee aan de uitdaging?!

Bedankt voor het bekijken en graag tot gauw! X

Gebruikte items: 
Papier: Whisper White, Basic Black
Inkt: Pimprose Petals, Basic Black
Stempels: Swallowtail, Wishes Your Way
Acc.:Heattool, Sponges, Heat & Stick powder, Dazling Diamonds Glitter, Finishing Touches Edgelits, Rhinestone Basic Jewels

 

1 opmerking:

  1. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt! Echt gaaf en het is inderdaad een erg mooie kleur :) binnenkort zelf ook maar eens iets bedenken.
    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen