14 mei 2013

Team meeting!


Hoi allemaal,

Vorige week zaterdag had ik een team meeting. Welk team vraag je je misschien af, nou het team van mijn upline Erna. Al haar downlines zijn gezellig gekomen om een dagje te freubelen en kennis met elkaar te maken. In de toekomst gaan we dit nog zeker vaker doen!

Helaas moest ik die dag werken en kon geen vrij krijgen dus schoof ik in de middag gezellig bij de dames aan tafel. Vrijwel direct kregen we een workshop van Gonny waarbij we lekker mochten sponzen en spetteren met water. 

Team gezellig aan de knutsel
Alleen Jannita had door dat ik een foto maakte haha ;)
Ook Gonny maakt foto's
Resultaat van de workshop van Gonny
Rechter kaartje is van mij :)
Gaaf doosje met kaartjes gemaakt door Erna, helaas was er geen tijd meer voor deze workshop
Doosje rondgeven
Tot slot hebben we met zijn allen nog geswapt, erg leuk allemaal!!
En je raad het al, ik ben natuurlijk weer vergeten om een foto te maken van mijn eigen swap haha! Het was heerlijke gezellige dag, leuk om alle dames eens in het echt te ontmoeten.

Bedankt voor het lezen xx

4 opmerkingen:

  1. Haha, die foto van jouw swap heb ik nog wel voor je! Leuk verslag!
    Xx Erna

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, handig! Zou je me die kunnen doorsturen? 3 maals scheepsrecht he, bij mijn 3e swap zal ik foto's gaan maken van mijn eigen, haha.

      Verwijderen
  2. Looks like a lot of fun. Always good to get together to share ideas. Zx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Chantal, ziet er inderdaad heel gezellig uit ... en wat een mooie creaties hebben jullie gemaakt!! Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen