2 juli 2013

Bloghop SU-per Challenges!


Vanaf vandaag kan er besteld worden uit de nieuwe catalogus van Stampin’ Up! Prachtige nieuwe producten, mooie nieuwe kleuren en schitterende nieuwe stempels allemaal gebundeld in een 208 pagina’s tellende catalogus die op geen enkele hobbytafel mag ontbreken. Uiteraard staan er in de catalogus ook oude vertrouwde producten die nu eenmaal tijdloos zijn en ongekend populair blijven. Je kunt de nieuwe catalogus online via deze link bekijken, maar hoe leuk zou het zijn als jij binnenkort een eigen exemplaar van dit creatieve naslagwerk op de deurmat vindt en onder het genot van een kopje thee heerlijk door kunt bladeren? Misschien ontvang jij volgende week wel een exemplaar, maar dan moet je wel eerst meedoen met onze bloghop!

*SU-demo's mogen reacties achterlaten, maar dingen niet mee naar een catalogus.

Wat moet je doen:
  • Volger zijn of worden van ons uitdagingenblog (en dat is geen straf want er gebeuren leuke dingen daar!)
  • Een reactie achterlaten bij de Design Team leden van SU-per Challenges EN op de SU-per challenges blog zelf. Je mag op meerdere blogs een reactie achterlaten om meer kans te hebben op een catalogus.  
De bloghop is ervoor om jullie een sneak peek te geven wat erin de nieuwe catlogus staat. Mijn project bestaat uit kleine mini kaartjes van 6 x 6 cm in verschillende kleuren. Hierdoor heeft een speels effect gekregen.




Gebruikte items:
Papier:Whisper White, Island Indigo, Pool Party, Summer Starfruit en Calypso Coral
Inkt: Basic Black, Gumball Green, Island Indigo, Pool Party, Summer Starfruit en Calypso Coral
Stampels: Mosaic Madness en  Itty Bitty Banners
Acc:Vintage Faceted Designer Buttons, Basic Pearl Jewels. Basic Pearl Rhinestones, Spritzer, SU! Markers, Bitty Banners Framelits, Mosaic punch en Modern Mosaic embossingfolder.

Alle dames van het Design Team van SU-per Challenges doen mee met de bloghop. Druk op de buttons om naar de vorige bloghop en de volgende bloghop te gaan.
Carine
Christa
Wil jij kans maken op de nieuwste catalogus en deze gratis thuis gestuurd krijgen, laat dan een berichtje achter onder dit artikel en tevens ook op de SU-per Challenges blog. Je kan nog mee doen tot donderdag 4 juli 23:59 uur.

Bedankt voor het kijken!

16 opmerkingen:

  1. Hele leuke kans om deel te nemen om een catalogus te winnen bedankt! Ik vind het prettiger om een blad door te bladeren dan op internet te zoeken, ik kan alles wel vinden maar een boekje pak je veel sneller dus ik ben blij met deze kans groetjes van Joke Mulder

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Chantal, ik ben dol op minikaartjes dus je hebt me helemaal geinspireerd. Twijfelde nog op ik deze punch en set zou bestellen maar ga toch overstag ben ik bang! Leuk he, de bloghop?! Liefs, Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Subtiele kleuren voor deze CaS-kaarten! Ik doe mee aan de hop... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattige kaartjes, Chantal. Heel mooi! Enne...het is gelukt hoor met de link ;). Bedankt. Groetjes, Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, deze is leuk!! Wat kan je er veel mee! Gave bloghop! Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ooooooooooh, minikaartjes. Wat een dotjes. Maak je er nog envelopjes bij? ;)
    Lieve groet,
    Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Was wel de bedoeling Gonny, heb vorige week geleerd hoe ik ze moest maken hihi

      Verwijderen
  7. Mooi heb je deze stempels gebruikt!

    Groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie serie ! Stempels top !
    groeten !neke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow de tweede hop is alweer zo'n geweldige. Wat een prachtige kaartjes. Schitterende vormen!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke idee zo'n hele serie,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, wat een gave kaartjes. Ook altijd leuk, zo'n serie (ook om cadeau te doen). Echt gaaf zeg! Natuurlijk wil ik ook graag zo'n papieren exemplaar op mijn deurmat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie stempel heb je gebruikt, het lijkt wel iets op een kerstbal maar dat is het niet, en je kan er denk ik veel verschillende bloemen mee maken. Ik doe graag met de bloghop mee. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen