7 juli 2013

CASE Study Challenge #148


Jeetje, wat een mooi weer is het vandaag. Maar op de hitte zelf ben ik persoonlijk niet heel erg dol op. Ik zoek dan graag de koelte op, dus ik heb vanmiddag nog wel twee uurtjes binnen doorgebracht om iets te freubelen.

Ook vandaag doe ik mee met een challenge van CASE Study , aan de hand van een kaart moest je een ontwerp maken. Ik voelde me vandaag schijnbaar heel kleurrijk aan de kaart te zien hihi.

Alle materialen zijn van SU! alleen de dies komen uit eigen voorraad.
Mijn inzending:



Gebruikte items:
Papier: Natural White en Quatrefancy Speciality DSP
Inkt: Baked Brown Sugar,Basic Black, Real Red, Daffodil Delight. Melon Mambo, Island Indigo en Pool Party
Stempels: Petite Pairs
Acc:Small Circle Burst- Memory Box, Butterfly Delights - Memory Box, Basic Jewels Rhinestones, Sponges, 1 3/4" x 7/8"Oval Punch en 1 1/4" Scallop Circle Punch

Hopelijk hebben jullie een fijn weekend gehad!

5 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig leuke, vrolijke kaart is dit geworden. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een Superkaart Chantal.Heerlijk al die dartelende vlindertjes. Lieve groet, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker vrolijk kaartje heb je gemaakt. Heerlijk zomers!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh now this looks like a party! The colorful butterflies and gems are stunning!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, superleuke kaart! Lief die kleine vlindertjes!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen