15 juli 2013

Er is er één geslaagd, hoera.. hoera!


Helaas ben ik het (nog) niet, maar mijn beste vriendin heeft al wel haar HBO diploma in ontvangst mogen nemen. En afgelopen vrijdag avond gaf ze haar "feestje". Moest helaas werken, maar na mijn werk ben ik als een speer heen en weer gereden om erbij te zijn.

Ik had een kleinigheidje gegeven, met een brief in mijn two tags tag, met een persoonlijke boodschap. Aan de achterkant had ik haar cadeautje erop geplakt (staat niet op de foto)


De owl builder punch is mooi van pas gekomen, ik vind het echt een dotje. Al lopen wij Nederlanders niet met een hoedje op als we geslaagd zijn, vind ik het toch erg passend.

Ik ben alvast begonnen met het aftellen van mijn vakantie, dat duurt niet zolang meer. Hoe zit dat met jullie?

PS: De winnaar van de bloghop, Ineke, wil je contact met me opnemen voor jouw catalogus?


5 opmerkingen:

  1. Niet met een hoedje, niet met een toga ha ha. Ik vind dat brilletje helemaal leuk. Schattig kaartje weer. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve uil! En juist dat hoedje maakt het speciaal, dan zie je ook dat hij echt geslaagd is :) leuk gedaan zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Chantal,
    Even niet meer in blogland rondgewandeld, door drukke omstandigheden.
    Gefeliciteerd met je vriendin haar diploma, nu jij !!!
    Prachtig uiltje, gek met het brilletje en toch een hoedje.
    Ook leuk dat je er een cadeautje in verwerkt. Heel attent.
    Liefs,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen