5 juli 2013

Knutselmiddag bij Gonny!


Hey,

Vorige week woensdag heb ik samen met wat andere dames een gezellige knutselmiddag gehad bij Gonny. We zouden die dag veel gaan werken met achtergrond stempels, Gonny had wat leuke technieken voor ons bedacht en voorbeeldjes gemaakt.

Dus iedereen had wat achtergrond stempels meegenomen, en stempelen maar. De rest heeft veel achtergrond stempels gebruikt, terwijl ik het maar bij 1 heb gehouden. Het was zo gezellig, dat ik maar 1 kaartje heb gemaakt haha.



Het leuke van de middag was dat ik een aantal spulletjes van Gonny heb gebruikt die ik zelf niet had, maar die ik al wel op mijn verlanglijstje had staan. (En inmiddels zelf ook in mijn bezit heb.) Zoals de achtergrond stempel en het tekststempeltje. De eer van de "strik" gaat naar Erna. ;)

Al met al was het een leuke middag, die we naar mijn mening vaker moeten plannen. Maar eerst even vakantie vieren.

Bedankt voor het kijken!

4 opmerkingen:

  1. Erg mooie kaart! Ik vind die embossingrand ook zo mooi.

    Groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje heb je gemaakt. Mooie achtergrondstempel ook :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat is toch helemaal leuk geworden. Een pracht kaart. en zeker was het gezellig. Echt voor herhaling vatbaar. Lieve groet, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf kaartje Chantal! En zo gezellig he freubelen met een aantal meiden. Maar ja, dan komt er vaak minder uit je handen dan dat je zou willen door al het gekwebbel, maar dat is dan weer o zo gezellig!
    x
    Caro

    BeantwoordenVerwijderen