1 juli 2013

SU-per challenge #10


Hoi allemaal,

Afgelopen donderdag is er weer een nieuwe challenge van start gegaan op de SU-per challenges blog. En ditmaal weer in het teken van een kleurenchallenge. Ik denk dat dit sowieso mijn favoriete challenges zijn, je kan je creativiteit lekker laten gaan en je ben niet teveel gebonden aan bepaalde eisen. En ik merk van mijzelf dat ik dan ook vaak kleuren combineer die ik anders niet zo snel met elkaar samen zou doen.

De uitdaging is:

Hopelijk doen jullie dit keer ook mee, je hebt nog tot 10 juli 23:59 uur de tijd om mee te doen aan deze challenge. Vergeet niet dat er ook leuke prijzen mee te winnen valt.

Mijn ontwerp voor deze challenge:


Gebruikte items:
Papier: Primrose Petals en Whisper White
Inkt: Primrose Petals, Raspberry Ripple, Basic Gray
Stempels: Make a Cake, Bloomin' Marvelous en  Hearts a Flutter
Acc: Linen thread,Spritzer, SU! Markers, Bitty Butterfly punch, Hearts a Flutter framelits, Owl Builder punch, Paper Doilie, Basic Jewels Pearls

Wat vinden jullie trouwens van mijn nieuwe watermerk? Gaaf he?! Ik heb exact dezelfde stempel ervan die ik nu achterop mijn kaarten stempel. Ik ben er super trots op.

3 opmerkingen:

  1. Gaaf kaartje en de kleurencombi is inderdaad geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind 'm weer super Chantal! Enne...ik ga ook eens een poging wagen op jullie leuke bloggie. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de kaart erg mooi, heb zelf ook al een kaart gemaakt voor de uitdaging. In dezelfde kleurstelling.
    Ook wil ik graag kans maken op de nieuwe catalogus.
    Groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen