11 juli 2013

SU-per challenges #11 : Sketch


Hey allemaal,

Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe ronde en uitdaging voor de SU-per challenges. Op de vangrail was ik net op tijd. Soms vliegen de weken zo voorbij, dat je niet door hebt dat de twee weken al om zijn. En als DT member moet ik uiteraard een nieuwe creatie plaatsen haha.

Ik ben trouwens helemaal verliefd op de nieuwe IN colors, en ik heb ze ook weer voor deze uitdaging gebruikt.


 Gebruikte items:
Papier: Naturals White en Sahara Sand
Inkt: Baked Brown Sugar, Strawberry Slush en Coastal Cabana
Stampels: Four You en Papillon Potpourri
Acc: Sponges, Paper doilie, Apothecary Accents Framelits, Bitty Butterfly pons, Elegant Butterfly pons en Pearl Basic Jewels 

De sketch voor deze challenge is:
Doen jullie ook mee?

Tot de volgende keer! X

6 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan! En bedankt voor je berichtje op mijn blog. Ik moet eerlijk zeggen dat het bij mij ook even duurde voordat ik aan het washi-en ging :). Leuk te zien dat er meer leeftijdgenootjes aan het freubelen zijn :) hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig is ie weer . Mooie kleuren die in colors. Lieve groet, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi gemaakt weer en die kleuren zijn echt suuuuuuuuuuuper!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaaaf...tsja vlindertjes he?! en dan heb je me. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. By the way, ik vind je blogachtergrond en banner erg mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen