8 augustus 2013

Challenge #13: Kleurenchallenge


Hey hoi,

Zoals jullie het hebben gemerkt is het hier een poosje stil geweest, ik ben namelijk net weer van mijn vakantie uit Italiƫ. Nadeel alleen is dat mijn spiegel reflex camera nog in Italiƫ is en ik die pas zaterdag weer heb, dus moest ik een heel oud toestelletje uit de kast halen voor de foto's, dus daar baal ik een beetje van.

Ik begin direct maar weer met een uitdaging van SU-per Challenges, want dat loopt gewoon door. Mijn inzending voor deze keer:


Gebruikte items:
Inkt: Pool Party, Island Indigo enMidnight Muse
Papier: Whisper White en Natural White
Stempelsets:Mosiac Madness,  Off the Grid en Sweetly Framed
Accessoires: Spritzer, Marker, Moisac punch, Bitty Banners Framelits, Smooch Spritz en Rhinestone Basic Jewels

Dit maal is het weer een kleuren challenge met drie prachtige blauwe kleuren. Doen jullie ook mee?
Bedankt voor het kijken en tot snel! X

3 opmerkingen:

  1. Fijne vakantie gehad? Wat heb je weer een mooi kaartje gemaakt, echt super! Goed gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Balen van je camera, maar deze foto is goed gelukt vind ik. Je kaartje vind ik heel erg mooi. Mooie layout! Ga jouw idee zeker ook een keer proberen!

    BeantwoordenVerwijderen