16 augustus 2013

Just for you!


Hallo dames (en heren?),

Vorige week ben ik weer aan het freubelen geweest, ik was net weer van de vakantie en mijn handen kriebelden om aan de slag te gaan. Voor de vakantie is er weer iemand geweest om kennis te maken met SU! en om gewoon heerlijk te knutselen bij mij. Dat is ook zeker gelukt die dag! Voor diegene heb ik nu een kaartje gemaakt en opgestuurd, gewoon omdat het kan.... Helaas maakt PostNL de post open (dachten waarschijnlijk dat er geld in zat, omdat de bloemen wat boller waren) en daarom is de kaart dus ook beschadigd aangekomen. Dus hartelijk dank daarvoor!

Ik wist dat ze van roze hield, dus ik besloot om een roze kaart te maken. Komt dat nou even mooi uit dat het ook mijn lievelings kleur is hihi :) En ook al is die niet meer verkrijgbaar, ik ben helemaal weg van mijn spritzer tool <3.
Gebruikte items:
Inkt: Basic Gray, Regal Rose en Strawberry Slush
Papier: Twitterpated DSP, Quatrefancy Speciality DSP, Natural White en Whisper White
Stempelsets:Flower Shop en Label Love
Accessoires: Spritzer, Marker, Rhinestone Basic Jewels, Baker's Twine - Cherry Cobbler, Vintage Faceted Designer Buttons, Large Rhinestone Basic Jewels, Artisan Label pons en Pansy pons

Heel fijn weekend alvast en bedankt voor het kijken! X

2 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf kaartje, ik denk dat diegene daar heel erg blij mee zal zijn. En jeetje, wat een stomme actie van PostNL! Pff... erg jammer hoor. Ben trouwens wel benieuwd waar jij jouw vlinders verstopt hebt op je kaart (daar schrijf je over in de bericht)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha oops, dat moesten dus 'bloemen' zijn. Zo zie je maar weer, ik werk veel met vlinders... Dankjewel X

      Verwijderen