17 augustus 2013

My friend!


Ongeveer een maand geleden kwam mijn nichtje van 14 langs, met de vraag of ik wat te doen had die dag en of ze langs mocht komen. Uiteraard mocht ze komen en ook wij hebben heerlijk zitten knutselen samen. Het was die dag schitterend weer, dus ik heb alles naar buiten gehaald en we hebben genoten. Haar kaartjes heb ik niet op de foto staan, maar pas toen ze weg was kwam ik er aan toe om zelf een kaartje te maken.
 


Gebruikte items:
Inkt: Pool Party, Island Indigo, Basic Black, Baked Brown Sugar, Strawberry Slush en Pretty in Pink.
Papier: Whisper White, Sahara Sand en Twitterpated DSP
Stempelsets:Bloomin' Marvelous en Six Sided Sampler
Accessoires:Hexagon pons, Bitty Butterfly pons, Sponges, Tea Lace Paper Doilies en Pearl Basic Jewels

Met deze kaart doe ik mee met een challenge van Crazy for Cas.

Hopelijk genieten jullie van jullie weekend! Ik sta heel het weekend als back-up op mijn werk voor 5 verschillende vestigingen, dus dat wordt dit weekend bij huis blijven voor het geval dat ik wordt gebeld.

Bedankt voor het kijken xxx

6 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje zeg :) je kunt wel meedoen bij Crazy for Cas (http://micassucas.blogspot.nl/2013/08/challenge-25-use-embossing-wet-or-dry.html). Fijn weekend, wel lekker om te knutselen als je dan toch thuis moet blijven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig kaartje. Die embossingfolder is en blijft mooi he?! Bedankt voor het meespelen bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O ja, ook een van mijn favoriete embossingfolders. Prachtig kaartje Chantal! Fijn dat je mee speelt bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Chantal!
    Leuk dat je meedoet met Crazy for CAS.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen