28 september 2013

Creative Tour - Mijn swaps


Hoi hoi allemaal,

Gisterenavond was in Apeldoorn een Creative Tour van Stampin' Up! Dat is eigenlijk niks minder dat je met de demonstratrices bij elkaar komt, workshops krijgt van SU! en nieuwtjes aanhoort. Zodoende weet ik dat ik binnenkort iets heel leuks kan aankondigen op mijn blog dus hou het in de gaten zou ik zeggen.

Wat natuurlijk gebruikelijk is bij een bijeenkomst is dat je gaat swappen. Dit is uiteraard niet verplicht maar bijna iedereen doet het. Leuke manier om ideetjes op te doen, andere (die je nog niet kent) demonstratrices te spreken en te netwerken.  In deze post laat ik jullie mijn swaps zien, een aparte post over de Creative Tour volgt nog.

Bereid je voor op een post met veel foto's ( Als jullie dit vervelend vinden, laat dat even weten. Ik vind zelf altijd heel erg leuk om bij anderen veel foto's te bekijken).

Ik heb een swap gemaakt in drie verschillende kleuren: Strawberry Slush, Coastal Cabana en Gumball Green, dus iedereen mocht hun eigen kleur kiezen.  Ik heb meerdere stempeltechnieken gebruikt i.p.v. een doosje e.d. om te swappen.  Kijken jullie mee? :













Iedereen die met mij heeft geswapt, heel erg bedankt! Er zaten super leuke dingen tussen. Ik maak hier ook nog een post over.

Iedereen een fijn weekend! X


4 opmerkingen:

  1. jouw swap vind ik super! Ook vond ik het heel gezellig om samen te freubelen.... euh... meer beppen LOL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een leuke swap. En ik heb hem bij Maaike in het echie gezien, hij is echt gaaf. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een hoop swaps heb je gemaakt!! Echt heel gaaf zijn ze geworden :)

    BeantwoordenVerwijderen