24 september 2013

Dynamic Duos #71


Hoi hoi,

Na een lange tijd doe ik weer eens mee met de Dynamic Duos challenge blog. Ik vind dit een erg leuke blog, maar de laatste tijd vond ik de kleuren combinaties minder. Bij DD mag je altijd maar twee kleuren gebruiken en neutrals. Dit keer was er als extra optie: "wet" embossing.

Mijn inzendig:

 Detail foto:
 Gebruikte items:
Papier:Whisper White, Basic Black, Crumb Cake en Quatrefancy Speciality DSP
Inkt:VersaMark en Basic Black
Stempels: Flower Shop en Itty Bitty Banners
Accessoires:  Large Basic Rhinestones, White Tea Lace Paper Doilies, Jewels Basic Rhinestones, Pansy Pons,Bitty Banners Framelits, White Embossing powder en Heattool.

De kleuren van deze uitdaging zijn dus:
Fijne dag en tot gauw! X


8 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Chantal en ook de kleur is top....mijn kleur!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een mooi kaartje. Deze kleuren matchen gelukkig super met elkaar!! Je hebt er echt iets moois van gemaakt. Je blog is ook echt super mooi geworden zeg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit, maar ook je vorige kaartjes, vind ik helemaal mooi! Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer helemaal Chantal. Ik vind hem geweldig. Liefs, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love all the layers in your card! The scallop border is a wonderful touch over the doily. Those little flowers are darling. Thanks for sharing with us at Dynamic Duos this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is just so beautiful! I love how feminine it is!
    Thanks for playing along at Dynamic Duos this week!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very pretty, Great job with the color challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een heeeel mooie kaart zeg! Je blog ziet er ook super uit!

    BeantwoordenVerwijderen