23 september 2013

Met een beetje hulp uit mijn vaders garage...


Hoi allemaal,

Bereid jullie voor om een blogpost met veel foto's. Ik heb namelijk 3 kaartjes gemaakt met gebruik van dezelfde techniek die ik jullie vandaag laat zien.

En dan zal ik gelijk de titel maar verklaren, ik heb namelijk mijn vader gevraagd of hij eens zijn garage in wil duiken voor tape. En dat doet hij natuurlijk ook haha, met grote ogen vragend waar ik ZIJN tape voor nodig heb. En de eis dat hij ze wel terug krijgt (dat laatste betwijfel ik hoor, haha)

Zijn tape heb ik gebruikt als basis van al deze kaarten. Ze dienen als achtergrond en het is een erg leuke stempel techniek. Je plakt het tape als ware op je stempelkussen en haalt het eraf vervolgens plak je hebt op je kaart en haalt het nogmaals eraf en je hebt al 1 strook :) En dit herhaal je steeds met verschillende kleuren, breedtes enz. Super leuk dus!

Ik heb dit maal gekozen voor de nieuwe In Colors, mooie zachte tinten (behalve Strawberry Slush ;)) zodat het niet te druk en te hard oogt. Kijk mee zou ik zeggen..

Ik begin met de kaart die ik persoonlijk het beste vind gelukt.

 Detail foto:
 Nummer 2:
Iets minder verschillende kleuren en klein detail links bovenin toegevoegd.
 Detail foto:
 En de kaartjes samen:
 Nummer 3: Deze kaart had ik als eerst gemaakt. Vind het een klein beetje een Urban Style hebben. De bruine vlekken heb ik expres aangebracht (omdat ik per ongeluk bruine inkt had aan mijn pink en een vlekje had gemaakt op de kaart. Ssst niet verder vertellen) en had achteraf gezien wel leuk effect. Niet te druk en tja, het mag wel een beetje slordig op deze kaart.
 Detail foto:
 En tot slot alle 3 de kaartjes samen:

Gebruikte items:
Papier: Whisper White, Sahara Sand, Crumb Cake, Blushing Bride, Crisp Cantaloupe, Pistachio Pudding, Coastal Cabana en Quatrefancy Speciality DSP
Inkt: Baked Brown Sugar, Chocolate Chip, Coastal Cabanam Crisp Cantaloupe, Pistachio Pudding, Strawberry Slush en Basic Black
Stempels: Petite Pairs, Simply Sketched, Flower Shop en Best of Flowers
Accessoires:  Jewels Basic Pearls, Large Basic Rhinestones, Island Indigo Ribbon, Nietmachine, White Tea Lace Paper Doilies, Sponges, Jewels Basic Rhinestones, Pansy Pons, Artisan Label pons en tape uit mijn vaders garage.


Ik ben erg benieuwd wat jullie van de techniek en de kaarten vonden. Lijkt het jullie wat om het zelf uit te proberen?

Bedankt voor het kijken en graag tot gauw! X


1 opmerking: