19 september 2013

SU-per Challenges #15: Sketch


Vandaag weer een nieuwe uitdaging van SU-per Challenges. Dit maal weer in het teken van een sketch. Zoals ik jullie al eerder heb laten weten ben ik niet zo van de sketches. Ze moeten me heel erg aanspreken wil ik wat leuks mee doen. Ik vind het namelijk leuker om zelf iets te verzinnen, tja crea bea ben je wel of niet toch ;)

In ieder geval mocht je wel gek zijn op sketches (en nu klinkt het net alsof ik er een hekel aan heb, maar dat ik zeker niet waar! haha) doe dan vooral mee met de SU-per Challenges deze week.  Je kan er zelfs leuke Stampin' UP! prijzen mee winnen die beschikbaar worden gesteld door ons demonstratrices.

Mijn inzending:


Gebruikte items:
Papier: Whispered White Stempels:En Francais en Banner Greetings Inkt: Island Indigo en Pool Party Acc.: Tea Lace Paper Doilies, Jewels Basic Rhinestines, Owl Builder, Baker's Twine Island Indigo en Sponges. 

De kaart is gemaakt naar aanleiding van deze sketch.
Ik wens jullie alvast een goed weekend!

3 opmerkingen:

  1. Hoi Chantal, ik vind dat je een prachtige uiwerking van de schets hebt gemaakt. Heel fijntjes en lief. Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen