9 september 2013

SU-per Challenges Uitdaging #14: Washi tape + kleine update

Hoi allemaal,

Het is weer eventjes geleden dat ik een update op mijn blog heb geplaatst. Helaas heb ik naast mijn hobby nog andere verplichtingen die gewoon voor gaan en dan heb ik minder tijd voor Stampin' Up!. Ik kan niet wachten op het moment dat ik alleen maar werk heb i.p.v. school, afstuderen, werken, stage en dan pas aan de knutsel. Gelukkig ben ik bijna klaar met school, maar ik moet nog wel even door de zure appel heen bijten want ik moet nog behoorlijk wat doen ervoor. Dus dan weten jullie ook direct de reden als er wat minder posts online staan. Soms is mijn puf zo op, dat ik dan te moe ben om een blog post te maken in de avond (als ik dan al niet aan het werk ben).

Ook heb ik de afgelopen tijd onwijs veel swaps al zitten maken. Voor de gene die niet weten wat swaps zijn: dat zijn (kleine) voorbeelden die je met anderen uitwisselt om idee├źn te krijgen wat je met (in dit geval) de producten van SU! allemaal kan maken. Het is ook een leuke manier om te netwerken binnen je hobby, want je plaatst je gegevens allemaal op je swap met je gebruikte producten. Ik ga namelijk eind september weer naar de Creative Tour die SU! heeft georganiseerd in Nederland en daar komen weer heleboel andere demonstratrices en kunnen we gezellig swappen. Mijn swaps voor de Creative Tour zijn allemaal al af en daar ging al veel tijd in zitten. Een dag na de Creative Tour zal ik de foto's plaatsen van mijn swaps hiervoor.

Ook is er in november een grote 3 daagse convention die wordt gehouden in Manchester, jullie kunnen hier lezen hoe ik het ticket hiervoor won. Ik ben ook hiervoor al druk bezig geweest om swaps te maken. Ik heb al meerdere voorbeelden gemaakt en voor een groot gedeelte de 'basis' al uitgevoerd. Dit gaan onwijs veel swaps worden, en hier ben ik tussendoor ook druk mee bezig en kan hier 'helaas' nog niks van laten zien op mijn blog.

Daarnaast heb ik ook een heel leuk nieuwtje! Ik wil jullie graag voorstellen aan Wilma Diender, mijn super lieve en leuke downline sinds vorige maand. Wilma van harte welkom bij de Pinkies en mijn team. Nemen jullie ook een kijkje op haar blog? (door op haar naam te klikken.)

Dus tot zover de gang van zake in huize Chantal haha.

Afgelopen donderdag was er weer een challenge van SU-per Challenges, en dit keer met de  uitdaging: Washi tape. Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit iets had gemaakt met gebruik van washi tape en dat ik dit speciaal heb moeten bestellen voor deze uitdaging.

Dus aanschouw mijn eerste creatie van washi tape en mijn ontwerp voor deze challenge:
Papier: Whisper White,Blushing Bride en Strawberry Slush
Inkt:Basic Black en Primrose Petals
Stempels: Flower Shop en Four You
Acc: (Large) Basic Rhinestones, Washi Tape, Fancy pons, Melon Mambo Taffeta Ribbon , Spritzer en Paper Doilies 

Ja ik weet het, het is weer een roze kaart. Ik verraad steeds mijn lievelingskleur hier op de blog haha.  Ik wens jullie allemaal een goede week!

Bedankt voor het kijken. Liefs xxx

5 opmerkingen: