23 oktober 2013

25% Korting en nieuwe Card Thinlits!

Hoi hoi,

Zo ik heb vandaag heel de dag moeten werken tot laat, dus ik typ dit berichtje nog vrij laat hihi ;)
Ben erg moe en het is al bijna middernacht. maar toch tik ik even door. Werkt heerlijk vind ik als het buiten  hoost en stormt, ik houd ervan! Ik wil jullie deze actie niet onthouden omdat deze maar 7 dagen geldig is.

Om te beginnen hebben we weer iets nieuws bij Stampin' Up! namelijk de 'Thinlits Card Dies'.

Dit is nieuw in het assortiment van Stampin' Up! Je kunt daarmee 'bewegende' kaarten maken die een draai effect maken. Hoe gaaf is dat! Weer eens iets anders dan een standaard kaartje. Je hebt twee verschillende soorten Thinlits, Label Cards Thinlits en Circle Cards Thinlits. Beide passen ook perfect met de Label Framelits en de Circle Framelits uit de catalogus. Binnenkort plaats ik een foto met mijn werkje ermee op mijn blog, dus nog even geduld. Kun je niet wachten? Bestellen kan via mij door een mail te sturen of in mijn online shop (zie rechterbalk 'shop online')

Voor meer informatie zie het volgende pdf bestand:

Maar er is meer!

Nu tijdelijk vanaf 22 oktober t/m 28 oktober (een week lang dus!) krijg je maar liefst 25% korting op maar liefst 25 stempels. En daar zitten echt super gave stempels bij...


Op welke stempel(sets) krijg je allemaal je korting? Een overzicht:

A Dozen Thoughts

A Gift For You

Apothecary Art

Betsy’s Blossoms

Bright Blossoms

Bright Blossoms

Bright Blossoms

Bright Blossoms

Bright Blossoms

Bright Blossoms

Bright Blossoms

Bright Blossoms


Christmas Star

Crazy, Mixed-Up Love

Cuddles & Kisses

Gently Falling

Gifts of Kindness

Gorgeous Grunge

Happy Day

Hearts a Flutter

Hello Lovely

Hello Lovely

Itty Bitty Banners

Jewish Celebrations

Jewish Celebrations

Label Love

Label Love

Lots of Thanks

Morning Post Alphabet

Oh, Hello

Ornament Keepsakes

Ornament Keepsakes

Snowflake Soiree

Take a Ticket

Take a Ticket

Yippee Skippee

Zoo Babies

Zoo Babies
Zijn ze niet gaaf?!

Een overzichtje van de prijzen zijn te zien in de volgende pdf bestand:

Het laatste kolom is de prijs die je nu betaald, let wel op of je clear of wood mount wilt.

Tot zover de acties. Bestellen kan via email op cdekaste@live.nl of in mijn online shop:

Bedankt voor het kijken! X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten