3 oktober 2013

Challenge #16: Thema: cijfers en letters, MDS en DT call


Hoi allemaal,

Vandaag is er weer een nieuwe uitdaging op SU-per Challenges blog , waarbij je gebruik moet maken van cijfers en letters. Ik ben een persoon dat van het laatste moment is, en zo ook gisteren wanneer het de deadline was voor ons design team om onze inzending in te leveren voor deze uitdaging. Ik heb gisteren mijn hobby hoek helemaal opnieuw ingericht en had daarom geen tijd om iets met "echt" papier te maken.

Toen dacht ik dat MDS * My Digital Studio perfect zou zijn. Wij hebben laatst op de Creative Tour een exemplaar mogen ontvangen en heb dit gebruikt voor mijn inzending voor deze challenge.

Mijn design voor deze uitdaging:


Waarschijnlijk denken nu velen, "dat MDS is niks voor mij, ik werk veel liever met mijn handen...."
Dat was ook mijn eerste reactie, en ik denk er nog steeds zo over. Alleen denk ik dat MDS wel heel praktisch is om dingen te ontwerpen voor mijn site. Ter informatie: ik ben al bijna 10 jaar bezig met photoshop e.d. dus ik vind dat heel leuk! (Spreek nu mijzelf een beetje tegen) Ik zag de meerwaarde er niet van in ten opzichte van de bewerkingsprogramma's die ik al had. Maar MDS is heel erg gericht op Stampin' UP! en bevat alle designs die je in het "echt" ook hebt.  Je kan met MDS ook designs uitprinten en gebruiken op je handgemaakte creaties, dat is wel heel stoer! Zie onderstaand filmpje wat ik bedoel ;)

Mocht je interesse hebben in My Digital Studio, neem gewoon even contact met mij op. Je krijgt sowieso de eerste 30 dagen een trial waarbij je het gratis mag uitproberen. Als het je uiteindelijk niks lijkt zit je nergens aan vast en deinstaalleer je het programma. Mocht je het uiteindelijk wel willen hebben, MDS kost 17,95 euro.

Tot slot zoeken wij voor het SU-per Challenges blog nog twee design team members om onze groep van 10 design team members weer compleet te maken. Als je het wat lijkt, klik *hier*. Lees goed de regels door en misschien kan ik jou binnenkort wel welkom heten in ons team!

Dit was het voor vanavond. Ik sluit af in een hotel kamer ergens in Zuid-Limburg. Lang leve de gratis wifi hihi ;)

Bedankt voor het kijken en liefs xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen