19 oktober 2013

Creatieve Tour (eindelijk een update hierover!)


Hoi hoi,

Laatst had ik een post geplaatst met mijn swaps voor de creative tour. Nu plaats ik een kleine update over de dag zelf. Het is even geleden, maar het is er helemaal bij ingeschoten.

Vrijdag 27 september om 19:00 uur begon in de Cantharel in Apeldoorn de Creative Tour van Stampin' UP!. Dit was voor mij heerlijk dichtbij, aangezien ik zelf in Deventer woon is het maar 15/20 minuten rijden met de auto. Heerlijk :) Ik ben die dag naar Erna geweest, mijn upline, die in Apeldoorn woont om gezellig te freubelen, kletsen en de beurs te bespreken. Als snel kwam er weer bezoek en toen stond Christa aan de deur, gezellig!! Ik heb die dag nog een kaartje gemaakt, ook Christa had nog een kaartje weten te maken en Erna was bezig met geboortekaartjes maken voor de beurs.

Charlotte Harding geeft weer een workshop over de Halloween producten uit de catalogus.
We zijn rond kwart over 4/half 5 al vertrokken naar de Cantharel, want wij hebben voor aanvang daar heerlijk gegeten met een lopend buffet. Heerlijk smullen, met verse zalm, stokbroodjes, soep, en andere heerlijke gerechten. Al snel zagen wij de andere dames binnen stromen en heb ik mijn downline Wilma opgewacht voor de deur en voorgesteld aan de andere dames.

Het was al weer even geleden dat ik de meeste Stampin' Up! demonstratrices had gezien. Degene waarbij ik in het team zit zie ik geregeld en zo hebben we eind deze maand weer een team meeting.

Onderstaande foto's zijn mijn ontvangen swaps van de Creative Tour, er zitten hele gave swaps tussen al zeg ik het zelf.
Om mijn eigen swaps van de Creative Tour te bekijken klik hier.

Verder hadden we deze avond nieuwtjes te horen gekregen o.a. over de Nederlandse teksstempels en meer ( zien jullie binnenkort, en ja er is meer!)

Dames, ik vond het heel leuk om jullie weer eens te zien. Nog een maand en dan ga ik naar Manchester naar de Stampin' Up! convention.

Mocht je nog twijfelen om zelf demonstratrice  of hobbydemo te worden, het aanbod voor 25 euro is nog 2 dagen geldig!

 Voorwaarden en inschrijven kan via deze link, dus als je nog twijfelt, ik zou het zeker doen!


1 opmerking: