9 oktober 2013

Jarig & Demonstratrice worden voor maar 25,- euro


Hallo meiden,

Gisteren bestond Stampin' UP! om precies te zijn 1 jaar in Nederland. Yippie! Het jaar is zeker snel voorbij gevlogen. Ik was zelf toen nog geen demonstratrice maar kocht toen al wel direct mijn eerste Stampin' UP! spulletjes. Ik ben zelf aangesloten in januari dit jaar, en ook voor mij gaat de tijd erg snel. Time flies by when you are having fun, right?

Damir Basic - Assistant Business Development Manager Netherlands 


Ook werd het gevierd op het hoofdkantoor van Europa in Frankfurt, onze manager Damir blaast het eerste kaarsje uit.


Jullie hebben vast wel ergens gelezen (anders wel op mijn site) dat Stampin' UP! zelf al 25 jaar bestaat en daarom kan je vanaf 7 oktober t/m 21 oktober je aanmelden voor maar 25,- euro.
Dus mocht je graag demonstratrice worden en met deze voordeel willen instappen wacht niet te lang!

Wat zijn de voorwaarden?

- Je betaald 25 euro, en mag voor 26,95 euro aan spullen uitzoeken in je starterskit.
- Je krijgt een business pack erbij t.w.v. 60 euro bestaande uit:
  • Een doos met de jaar catalogussen
  • Een doos met de huidige seizoenscatalogus
  • Een DVD hoe je begint als demonstratrice
  • Formulieren voor orders
  • Visitekaartjes voor gasten
- Als je binnen 30 dagen een bestelling doet van minimaal 200 euro
  • Mag je een gratis stempelset uitzoeken uit de huidige catalogus
  • Krijg je 30% korting en hostess benefits (weer gratis stempels!)


Maar de acties gaan zelfs nog door!

In de hele maand oktober krijg je nog eens 25 euro extra hostess benefits!

Wat moet je ervoor doen?
  • Plaats een order van minimaal 350 euro (Niet schrikken, lees even door), dit kan een gezamelijke order zijn waarbij je met je vriendinnen, moeder, collega's enz. samen besteld voor minimaal dit bedrag. Je ontvangt dan maar liefst 80 euro!! aan hostess benefits.
  •  Geef een party met je vriendinnen en bestel voor minimaal 350 euro.

En tot slot, er komt iets heel ergs leuks aan t.w.v. 35.95 euro dat zeker niet in je kast mag missen! Houdt mijn blog in de gaten volgende week!

Nog vragen? Mail me of bel naar 06-27085709

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen