23 oktober 2013

Joyful Christmas


Hoi hoi,

Ik ben geloof ik nog nooit zo in de kerstsferen geweest zoals dit jaar. Ik hield nooit van kerst kaarten maken, maar sinds dat SU! in Nederland is begin ik dit steeds leuker te vinden. Het is denk ik een combinatie van de mooie producten en de mogelijkheden naast het feit dat ik op mijzelf ga wonen, je toch je eigen kerst kaartjes moet versturen (i.p.v. mijn ouders, die elk jaar netjes mijn naam erbij op schrijven, haha.) Nu is kerstkaarten versturen geen moeten, maar toch zou ik dat graag willen doen.

Daarbij vind ik kerst 'stukjes' maken ook erg leuk. Mijn oma heeft bijvoorbeeld mijn Ornament Keepsakes bij haar in huis hangen, dat is toch leuk! En de Festive Flurry biedt ook veel uitkomst om iets moois te maken....

Maar vandaag toon ik jullie kaartje met ook een prachtige stempelset: Joyful Christmas. Ideetje komt van pinterest af, vond het idee zo gaaf dat ik speciaal hiervoor dit stempelsetje had besteld.

Het is geen traditionele kerstkaart met de 'echte' kerstkleuren, maar toch vind ik het ergens iets warms uitstralen.

Gebruikte items:

Het doorzichtige papier komt trouwens uit de boekenhandel, bij mij op het plein vandaan.

Ik vond het erg leuk om dit kaartje te maken en denk dat ik deze techniek veel vaker ga gebruiken.
Mochten jullie dit ook leuk vinden, bestellingen kunnen gedaan worden in mijn online shop of via e-mail.

Lief dat jullie een bezoekje kwamen brengen. xxx

2 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart. Heb je dat geembost op het doorzichtige papier? Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend gave kerstkaart. Ik vind het juist gaaf dat hij niet in echte kerstkleuren is!!

    BeantwoordenVerwijderen