12 oktober 2013

Morgen sta ik op de Artistieke Handen beurs in Apeldoorn, kom je ook?

Hoi hoi!

Morgen sta ik samen met mijn lieve upline Erna op de 'Artistieke Handen' beurs in Americahal, Laan van Erica 50 in Apeldoorn. Dit is een beurs voor alle creatieve mensen met hobby's, en daar mogen wij als Stampin' Up! natuurlijk niet op ontbreken.

Erna en ik verkopen samen zo'n +/- 180 kaarten, 25 doosjes, en andere leuke dingetjes gemaakt met Stampin' Up! materialen. De prijzen liggen allemaal tussen de 1-2 euro hiervoor.

Ook geven we workshops. Bij Erna kun je twee prachtige leuke doosjes maken, leuk om een traktatie in te doen. (zie haar blog) En bij mij kun je memoblokjes versieren, hoe leuk is dat? De bovenste foto dient als voorbeeld welke je bij mij morgen kunt maken.

Bij het bovenste memoblokje is gebruik gemaakt van sommige retired producten, maar dat maakt het niet minder leuk, toch?. Deze is alvast om je warm te maken voor de kerst.

Als tweede kun je ook kiezen om dit memoblokje te maken. Deze is tijdloos en was klassieker en gemaakt met mooie kleuren zoals Baked Brown Sugar, Calypso Coral en Crisp Cantaloupe. En natuurlijk met gebruik van mijn favoriete vlinder pons.
De kosten van de workshops zijn maar 2,50 euro. Hierin mag je al onze Stampin' Up! producten gebruiken en mag je gemaakte creatie mee naar huis nemen. Wat ook leuk is... Wij verloten onder de deelnemers van onze workshops nog een leuk prijsje.

Tot slot heb ik ook nog leuke paperclips gemaakt. Heerlijk vrolijk, en natuurlijk weer met mijn favoriete pons. Ook deze zijn morgen te koop op de beurs.

Zie ik je morgen? Je bent welkom vanaf 10:30 t/m 17:00 uur. Erna en ik zien je graag tegemoet!

1 opmerking:

  1. Zo jammer dat ik niet kan komen. Ik wens jullie een geweldige dag. Lieve groet, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen