10 oktober 2013

Oh no, there comes Christmas...


Hoi hoi,

Gisteren heb ik mijn bestelling van Stampin' Up! weer mogen ontvangen. Ik heb eigenlijk bijna alles besteld uit de herfst/winter catalogus en de spullen die ik nog nodig had voor mijn swaps in Manchester. Die staan momenteel even stil, omdat ik ook andere leuke dingen wil doen. Maar de eerste 25 swaps heb ik al af, dus dat scheelt weer! Enige probleem is nu wel dat mijn vriend al het lekkers opeet wat voor mijn swaps is bedoeld... haha.

Om te beginnen had ik vandaag erg ruzie met mijn camera, de zon werkte ook al niet mee. Maar jullie snappen het idee.

Als opvulling heb ik  op het Whisper White papier een rand geprikt met een prikpen.


Heeft iemand ervaring met de Metallic Encore Pad uit de SU! folder? Ik heb nu gebruik gemaakt van een andere zilverkleurige inkt, maar na meer dan 16 uren te liggen drogen, vlekt die nog. Ook was het heel lastig om deze inkt van mijn stempel af te krijgen.

Gebruikte items:

En om in de kerstsfeer te blijven ben ik verder gegaan met de Festive Flurry stempelset en framelits. Deze stonden al heel lang op mijn verlanglijstje en eindelijk heb ik de knoop doorgehakt en ze aangeschaft.

De glitters heb ik aangebracht met de Versamark water pad, heat powder en dan Stampin Glitter. Je bent er eventjes druk mee, maar je krijgt er iets super moois voor terug.
Ook de Frosted Finishes Embellishments vind ik helemaal geweldig en maakt de sneeuwvlok echt 'af'.
Om alles goed op zijn plaats te laten zitten, heb ik gebruikt gemaakt van een lijmpistool. 
Gebruikte items:
Bedankt voor het kijken! Liefs xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen