31 oktober 2013

SU-per Challenge #18 Kleuren


 Hoi hoi!

Het is weer tijd voor een nieuwe challenge bij SU-per Challenges. En ik blijf maar in de kerst sferen hangen ;) Vandaag gebruikt gemaakt van mijn nieuwe inkten Smoky Slate en Bermuda Bay.

Ze stonden al heel lang op mijn verlang lijstje, maar elke keer kwam er iets anders tussen wat ik op dat moment net wat liever had. Maar toen ik de uitdagingen zag wist ik dat ik ze nu wel moest bestellen hihi ;)

Mijn kaart voor deze uitdaging:

Ik word helemaal vrolijk van deze kaart. Straalt echt de winter al uit en ideaal met de Nederlandse teksten van Stampin' Up! Ik heb twee sneeuwvlokken iets omhoog laten komen voor een speels effect, de andere sneeuwvlokken zijn als achtergrond.
De kleuren uitdaging van vandaag:
Gebruikte items:


Doen jullie ook mee?

Bedankt voor het kijken en liefs xxx

3 opmerkingen:

  1. Hoi Chantal,
    ik vind je kaart prachtig geworden! En ook de nederlandse teksten staan er mooi op.
    Fijn weekend alvast.
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey meis! Prachtig weer! Sjonge jonge talentje! ;-))

    BeantwoordenVerwijderen