17 oktober 2013

SU-per Challenge Uitdaging #17: Schets


Hoi meiden,

Het is weer tijd voor een nieuwe uitdaging van SU-per Challenges. Zoals jullie misschien wel hebben gelezen of gehoord is ons Design Team uitgebreid en hebben we maar liefst 4 nieuwe en leuke members erbij gekregen. Binnenkort komen er nog meer veranderingen, die ook heel erg leuk zijn. Dus blijf ons vooral volgen!

Mijn inzending van deze uitdaging:

Ik ben weer vrolijk in de weer geweest met mijn nieuwe kerstspulletjes. Ik ben helemaal verliefd op de Festive Flurry stempelset en framelits. Love it!
Ook de kleuren combinatie van Sahara Sand past perfect bij de washi tape.

De schets voor deze uitdaging is:


Kijken jullie ook even op de SU-per Challenges blog wat de andere dames hebben gemaakt, en doe vooral mee zou ik zeggen.

Gebruikte items:


En nog een leuk nieuwtje, al je Stampin' Up! producten kun je nu bij mij online bestellen in mijn eigen webwinkel!! 
 



Bedankt voor het kijken! X

4 opmerkingen: