6 november 2013

CCMC275 - Sketch Challenge


Hoi allemaal,

Sinds een lange tijd doe ik weer mee aan een challenge, waar ik geen design team member ben.

Ditmaal weer een challenge van Connie and Mary, deze site heeft onwijs leuke challenges en heb hier al vaker aan mee gedaan.

Mijn inzending is weer helemaal in de kerstsferen:

De kaart is gemaakt naar aanleiding van een sketch:
Heel af en toe vind ik een sketch challenge erg leuk, maar dan moet de sketch mij echt aanspreken en dat deed het deze keer.

Gebruikte items:



Bedankt voor het kijken xx

5 opmerkingen:

  1. LOVE your banners! What a super idea to make them all different! And your dimensional ornament is a great focal point! Thanks for playing the challenge at Create with Connie and Mary!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love the overlapping banners! And the 3D ornament is so cute! Thanks for playing along with the Thursday sketch challenge this week on Create with Connie and Mary!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love the layered 3D ornament and the banners! Thanks for playing Create with Connie & Mary!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love the casual angles of the banners for a fun look! Lovely way to use the small ornament too! Thanks for joining us for the sketch challenge this week at Create with Connie and Mary!

    BeantwoordenVerwijderen