8 november 2013

Circle Thinlits Card Die


Hoi hoi!

Laatst plaatste ik een update over de Thinlits Card Dies, die vanaf nu verkrijgbaar zijn bij Stampin' Up!. Om jullie een idee te geven wat je ermee kan doen, heb ik een kerstkaart gemaakt met de Circle Thinlits Card Die. Binnenkort zal ik ook nog een update plaatsen met de Label Thinlits Cards Die. Ze zijn trouwens prima te combineren met de Circle en Label Framelits uit de huidige catalogus.

Ik had al een jaar lang de 'Keepsakes Ornaments' op mijn verlanglijst staan en eindelijk heb ik de stempels. Gelukkig stonden ze nog op de carry-over lijst en zijn ze nog te bestellen tot 31 januari 2014, want ik maak alleen nog maar gebruik van deze prachtige stempels.  Zo ook vandaag heb ik er weer gebruik van gemaakt.



Gebruikte items:



Interesse in de Circle of Label Thinlits Card Dies? Ze zijn 39,95 euro per stuk en zijn te bestellen bij mij. Voor meer info:

Bedankt voor kijken en tot de volgende keer! X

1 opmerking: