26 november 2013

Stampin' Up! Convention 2013 Swaps


Hoi allemaal,

Ik ben eindelijk terug van de convention in Manchester en jeetje wat een beleving. Ik zal binnenkort een logje typen over de gebeurtenissen daar met foto's uiteraard.. Dit artikeltje gaat over mijn swaps die ik heb gemaakt voor deze dagen.

Samen met 10 andere dames ging ik naar Manchester, we boekten dezelfde reis, hotel en waren dus echt een groepje. Ik heb het super leuk met ze gehad en waren stuk voor stuk allemaal lieve vrouwen die een plaatsje in mijn hart hebben nu.. Voor hen maakte ik dus 10 speciale swaps

 En uiteraard in roze... we zijn tenslotte Pinkies!

De doosjes heb ik gemaakt met de Enveloppe Punch Board, een musthave voor iedereen die creatief is. Daarbij heb ik de stempelsets 'Gorgeous Grunge en met de hostess set 'Morning Meadow'.
In totaal had ik er dus 10 gemaakt...
In de doosje zat een lekker koekje met een beschrijving van de producten wat gebruikelijk is bij een swap.

Nu komen de swaps voor de convention, ik heb twee verschillende swaps gemaakt. Van de volgende foto's heb ik er samen 50 stuks gemaakt in het roze en blauw
Ook hier zat weer iets lekkers verpakt, namelijk een KitKat Chunky, yummie!
Alle blauwe swaps samen..
En alle roze samen op de foto. Deze swaps waren wel een heel klusje om te maken en dat doe ik dus niet meer in zo'n groot aantal. Ik heb de 'En Francais' en 'Flower Shop' als stempels gebruikt.
En toen over naar de 50 'simpelere' swaps in kerststijl.
Ze kwamen in een zakje waar je de 'tag' kon uittrekken aan het lint.
Ik heb dit speels gedaan met de DSP en de Chevron Border Punch en op de achterkant staan mijn gegevens.
De hele stapel tags...

Samen had ik dus 110 swaps en dat is best veel.. Ik weet niet of ik de volgende keer zoveel ga maken haha. Ik kan voorlopig geen swap meer zien hihi ;) Waarschijnlijk maak ik er ook weer +/- 100 volgend jaar bij de convention, want ik vond het zo leuk dat ik zeker weer ga!

Bedankt voor het kijken! En binnenkort heb ik iets leuks te melden op mijn blog!

3 opmerkingen:

  1. Hoi Chantal, wat een gave swaps allemaal. Ben nog wel even benieuwd naar welke kleuren inkt je hebt gebruikt. (Ik heb nog inktpads nodig, LOL!)
    En dat envelop punch board wel helemaal supergeweldig!
    Vanavond een superleuke workshop gehad met allerlei projecten die we hebben gemaakt met het punchboard. Superavondje gehad!
    In ieder geval tot ziens in januari.
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ik heb zo'n prachtige swap! Die "simpele" vind ik anders ook zoooo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen