14 november 2013

SU-per Challenge #19 Thema: Herfst


Goedemorgen,

Het is weer donderdag en dus weer tijd voor een nieuwe challenge van SU-per Challenges.
Dit maal met het thema "Herfst". En dit keer was het zelfs voor mij een lastige opgave aangezien ik echt helemaal niks van herfst spullen heb, geen stempels e.d. Dus ja, wat doe je dan.....

Dan probeer je toch maar iets te maken met wat herfstige kleuren en 'bladeren'.

Dit is uiteindelijk het kaartje geworden:

Net zoals gisteren heb ik gebruik gemaakt van de 'Stained Glass Technique', waarmee ik de vellum heb ingekleurd en de lijnen is gebeurd door middel van embossing.

Tijdens het kaartje zat ik wel te stoeien met wat voor een soort tekst ik erop zou doen. Ik wilde in eerste instantie iets grotere tekst en wat sierlijke letters en Nederlandse tekst... Maar dit was geen optie en heb ik het gehouden op 'Hartelijk dank'.

Gebruikte items:


Doen jullie ook mee? En vergeet vooral niet op de blog te kijken voor de creaties van de andere dames, zeker een aanrader! Bedankt voor het kijken! X

2 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje heb je gemaakt Chantal, mooi effect! Moet toch wat meer met emboss poeder gaan doen.

    Groetjes betina

    BeantwoordenVerwijderen