28 november 2013

SU-per Challenges #20


Hoi dames,

Mijn logjes over Manchester komen deze week nog, maar ik wil niet meerde updates op één dag en heb het liever verspreid over een week. En vandaag is weer een nieuwe challenge van SU-per challenges en die wil ik wel op mijn blog plaatsen natuurlijk, aangezien ik in het design team zit.

Dit maal staat er weer een kleuren challenge voor jullie klaar, en dit is mijn inzending:

Hihi, zien jullie een nieuw stempelset?? Jaaa... nog even een paar maand wachten (Februari) en dan kunnen jullie hem pas bestellen, maar als demonstratrice weet en mag je nu net even wat meer ;) Om jullie toch een beetje te matsen, het stempelsetje heet: 'Language of Love' (Taal van de liefde).


Gebruikte items:


De kleuren voor deze uitdaging zijn dus:
Doen jullie ook mee? Bedankt voor het kijken en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterliet. X

5 opmerkingen:

  1. Hij is echt gaaf!!! Ga hem ook gauw eens uitpakken :-) Lieve groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een vreselijk setje, maar nu ik de jouwe zie.... hmmm toch maar eens openmaken dan he. Echt heel leuk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Chantal. Leuke set vind ik het.
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super gaaf kaartje is het geworden Chantal.

    lieve groetjes Betina

    BeantwoordenVerwijderen